Persbericht Open Bedrijvendag 2018

By 26 maart 2018Geen categorie

Tweede Paasdag Open Bedrijvendag St. Isidorushoeve

Na 5 jaar is het eindelijk weer zover, de Open Bedrijvendag in St. Isidorushoeve. Tweede Paasdag van 11.00 tot 17.00 uur zullen 33 Hoevese bedrijven zich openstellen voor het publiek. Van beautystudio tot marketingbureau en van bouwbedrijf tot loonbedrijf, vrijwel alle ondernemers uit het dorp doen mee. Bezoekers krijgen de mogelijkheid om te ontdekken wat de aangesloten ondernemers te bieden hebben.

Voor jong en oud is er iets te doen. Zo is er de fietsroute van 8 kilometer langs de bedrijven in het buitengebied. Deze fietsroute vertrekt vanaf het verzamelterrein aan de Rietmolenweg, ter hoogte van Bouwcenter Nobel.

Ook aan de kinderen is gedacht. Zo is er genoeg vermaak op het verzamelterrein zoals springkussens, ponyrijden en smienken en een heuse speurtocht. Deze speurtocht staat vermeld in de folders die gratis te verkrijgen zijn bij het verzamelterrein of aangesloten bedrijven.
Met de juiste oplossing van de speurtocht kan € 250,- prijzengeld gewonnen worden.

Op het verzamelterrein zal naast vermaak voor de kinderen tevens een tent met dj staan. Daar is ook de mogelijkheid om een drankje te nuttigen en gezamenlijk de dag af te sluiten.

De Open Bedrijvendag heeft deze editie een speciaal tintje omdat de Gezamenlijke Ondernemers Hoeve, de organiserende kracht achter de Open Bedrijvendag, dit jaar 25 jaar bestaat. Sinds 1993 is de GOH een begrip in de Hoeve met als hoogtepunt de 5-jaarlijkse Open Bedrijvendag. De GOH  maakt zich sterk voor de aangesloten ondernemers en daarnaast steunt het verschillende belangengroepen in de Hoeve, vaak door een financiële bijdrage.

Meer informatie op www.ondernemers-hoeve.nl